четвер, 2 березня 2017 р.

2 березня відбулася зустріч агентів змін з Президентом України

2 березня в Адміністрації Президента України пройшла унікальна зустріч разом із Головою нашої держави, керівництвом British Council Ukraine, представниками GoGlobal та майже з усіма агентами змін, які успішно пройшли ІІ етап програми та провели 40 годин тренінгів у регіонах.

На жаль, у мене не було нагоди відвідати цей захід, проте рада тому, що на агентів можна покластися у будь-якій ситуації. Мій сертифікат чекає на мене, дякуючи Тетяні Кондрашовій.


Попри деякі негаразди з програмою, я можу з упевненістю сказати, що вона стала справжнім трампліном в особистому та професійному плані для мене. На сьогодні я відчуваю підтримку і радість в спілкування, співпраці та просто існування в моєму житті нашої дніпровської команди на чолі з тренерами Оксаною Ложніковою та Оленою Приц.

 Проект "Вчителі англійської мови - агенти змін" являє собою значно більше, ніж просто каскадні тренінги. Це стимул, поштовх, дарунок, пропозиція. Доказ того, що українська освіта може і буде змінюватися.


То ж я щиро дякую усім причетним до цього агентського феномену! Yes, we can! Yes, we did! Yes, we will do more together!

Немає коментарів:

Дописати коментар