Головна

Сучасна система освіти України опинилася перед новим викликом – адаптувати свій зміст, методи та форми до умов інформаційного суспільства. Це неможливо зробити без впровадження у вчительську практику інформаційних технологій та ресурсів, які на сьогоднішній день у педагогічних колах здобули власну назву – itools. Це спеціальні інструменти та сервіси зі сфери інформаційно-комунікативних технологій, які сприяють підвищенню мотивації школярів до навчання, кращому засвоєнню знань та формуванню різних учнівських компетенцій.
Без наочності я не проводжу жодного уроку, у більшості випадків матеріали готую сама, застосовуючи прийоми мнемотехніки та ейдетики. Крім того, використовую такі інтернет-ресурси, як Tagul, Mindmap, Glogster. Для створення навчальних презентацій віддаю перевагу інтерактивним сервісам Emaze, Prezi.
Мережа WI-FI та наявність практично у кожного учня смартфону чи планшету дозволяє впроваджувати наступні навчальні-ігри: вікторини для вивчення та закріплення лексики Kahoot, навчальні пазли Jigsaw. Крім того, намагаємося зі школярами максимально доцільно використовувати мобільні девайси за допомогою спеціальних програм – Duolingvo, Sight Words тощо.
Автентичні відео- та аудіоматеріали є невід’ємною складовою навчання будь-якій іноземній мові. Проте вже недостатньо показати учням просто відеоролик і провести після його перегляду опитування, адже у такий спосіб дитина працюватиме заради оцінки, а не заради знань. Використовуючи сервіс EDpuzzle, вчитель може самостійно створювати навчальні відео, особливість яких в тому, що школярі мають відповідати на питання протягом перегляду відео. Самі завдання можуть бути різних типів, наприклад, з відкритою відповіддю чи з декількома варіантами на вибір. Таким чином досягається повне розуміння матеріалу.

Оцінювання учнів – один з найскладніших та найвідповідальніших етапів уроку, який має на меті для вчителя не стільки поставити дитині оцінку, скільки перевірити рівень засвоєння матеріалу кожного учня та класу в цілому та скорегувати свою подальшу діяльність. Інтернет-ресурс Plickers за допомогою технології QR-кодів дозволяє швидко провести опитування учнів, визначити рівень навчальних досягнень та з’ясувати основні прогалини у знаннях учнів з метою їх подальшого заповнення.
Картинки по запросу Plickers
Завдяки участі у міжнародній програмі eTwinning Plus я змогла інноваційно підійти до використання методу проектів не лише під час уроків, але й у позакласній діяльності. Зокрема, працюючи на єдиній освітній платформі, яка дає можливість проводити відеоконференції, брати участь у чатах, форумах та обмінюватися різноманітними матеріалами (відео, фото, аудіо тощо), учні мають змогу вільно спілкуватися англійською мовою з представниками інших країн, долаючи мовний бар’єр та збагачуючи свій досвід міжкультурної взаємодії. 


8 коментарів:

  1. Цікавий блог, який містить безліч корисної інформації. Дякую))

    ВідповістиВидалити
  2. Марина Макаренко11 грудня 2015 р. о 19:38

    Дякую за креативні ідеї!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибі за цікаві ідеї та корисну інформацію))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, шановні колеги, як кажуть у кіно, залишайтеся з нами - далі буде!

    ВідповістиВидалити
  5. Рибак Вікторія20 грудня 2015 р. о 19:58

    Великому Вчителю - Великі Перемоги! Подальших натхнень та цікавих ідей!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Красно дякую, але до Великого ще далеко, проте я над цим працюю!

      Видалити