середу, 20 січня 2016 р.

Майстер-клас "Використання itools у викладанні англійської мови" у рамках конкурсу "Учитель року 2016"

Сьогодні другий день ІІ туру обласного етапу конкурсу "Учитель року 2016" у номінації "Англійська мова". Вчора шляхом жеребкування мене було обрано першим конкурсантом, який дає свій майстер-клас.

Чим же мені поділитися з колегами? Тим, що люблю я, мої учні, що справді знадобиться колегам у роботі. itools  - interactive tools for learning - інтерактивні інструменти для навчання. Саме тому темою свого майстер-класу я обрала - "USING THE ITOOLS FOR ENGLISH TEACHING"





Мета майстер-класу: 
  • ознайомити учасників із поняттям itools і презентувати їм декілька корисних та ефективних програм та ресурсів;
  • практично застосувати обрані itools для виконання завдань: вікторина, квест, оцінювання та рефлексія;
  • оцінити цінність та значимість поданих itools для вчителів.
Форма роботи: майстер-клас передбачав роботу учасників у трьох групах. Завдання підібрані таким чином, щоб кожен вчитель був залучений до роботи.


Перш за все, мені варто було встановити, який рівень володіння ІКТ в учасників, щоб зрозуміти їх потребу у набутті нових знань та навичок. Для цього я використала своєрідну мішень.



Далі учасники мали, використовуючи хмаринку слів, яку я виконала за допомогою сайту tagul.com  


відповісти на запитання, які були поставлені перед кожною групою


Group 1 – What are the itools?
 (learning and smart technology, innovation).
Group 2 – What devices or resources do we need to use the itools? (computer, Internet, smartphone, tablet)

Group 3 – For what we should use the itools? 
(increase learners’ motivation, improve digital literacy skills, do the assessment or warm-up)













Хто не любить гратися? Вже доведено, що найкраще знання засвоюються у грі. Так чому б не зробити її інтерактивною. У цьому нам допоможе сервіс Kahoot

Інтерактивна вікторина з теми "Global Holidays" дуже позитивно сприймалася учасниками. Кожен прагнув стати першим.

QR-квест - ще одна цікава форма роботи, яку можна використовувати, як на уроках, так і у позакласній діяльності. Педагоги із дитячим захватом пересувались класною кімнатою у пошуках свого QR-коду, щоб знайти питання для своєї групи і дати правильну відовідь.




Ну і як же без рефлесії та оцінювання власної діяльності. У цьому допоможе ще один чудовий сервіс Plickers



Приємно знати, що всім учасникам сподобався мій семінар, вони не лише будуть використовувати отримані знання на практиці, але й поділяться ними із колегами.

Як ви вважаєте, який itool сподобався найбільше.  Kahoot




Мої неймовірні учасники, щиро дякую вам за творчу і продуктивну роботу, неймовірні емоції, шалено позитивно атмосферу і ваші сяючі інтересом очі.

Схиляю голову перед педагогічним колективом Марганецької ЗОШ№2 з поглибленим вивченням англійської мови з першого класу. Ви - чудові!

Дорогі мої читачі, будьте творчими, інтерактивними, інноваційними і прогресивними!

P.S. А на сторінках свого блогу намагатимусь розповідати вам про найкращі itools для викладання англійської мови.

Усі фотографії з майстер-класу можна знайти тут

3 коментарі:

  1. Надзвичайно цікаво. Жалію, у мене ще номер такий гарний 7... ех... чому ви не всі?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Даша була поза чергою випадково, ми просто були ще не в школі(((

      Видалити