21 січня у четвер вже о 8-45 мене чекало останнє випробування на фінальному турі обласного етапу Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2016" у номінації "Англійська мова" - відкритий урок.
У середу шляхом жеребкування визначився клас і тема уроку. Що ж мені дуже пощастило потрапити на 5 клас і тему "Everybody had a picnic" за НМК "Way ahead". Підготовка до уроку була дуже напруженою, адже насичена програма конкусрсу не дозволила почати підготоку до нього раніше 7 години вечора. Щиро дякую своїм марганецьким колегам - Олені Сергіївні та Марії Іванівні - за підтримку, готовність сидіти з нами до пізньої ночі у школі та турботу! Повірте, готувати в уроки вночі - це надзвичайний досвід, який вимагає повного зосередження та акумулювання усіх ресурсів.
Мета уроку: формувати в учнів поняття про неозначені займенники в англійській мові та розвивати навички використання цих мовних одиниць у різних видах мовленнєвої діяльності.
Протягом уроку я намагалася використовувати різні форми роботи
групова-парна-індивідуальна:
- гра доміно;
- загадки;
- wordsearch;
- цікава зарядка;
- складання діалогів;
- творчі завдання.
Щиро дякую 5 класу за активну та творчу роботу. Ви веселі, розумні, талановиті!
Працюють Крістіна та Вікторія
Читаємо із Давидом
У середу шляхом жеребкування визначився клас і тема уроку. Що ж мені дуже пощастило потрапити на 5 клас і тему "Everybody had a picnic" за НМК "Way ahead". Підготовка до уроку була дуже напруженою, адже насичена програма конкусрсу не дозволила почати підготоку до нього раніше 7 години вечора. Щиро дякую своїм марганецьким колегам - Олені Сергіївні та Марії Іванівні - за підтримку, готовність сидіти з нами до пізньої ночі у школі та турботу! Повірте, готувати в уроки вночі - це надзвичайний досвід, який вимагає повного зосередження та акумулювання усіх ресурсів.
Мета уроку: формувати в учнів поняття про неозначені займенники в англійській мові та розвивати навички використання цих мовних одиниць у різних видах мовленнєвої діяльності.
Протягом уроку я намагалася використовувати різні форми роботи
групова-парна-індивідуальна:
- гра доміно;
- загадки;
- wordsearch;
- цікава зарядка;
- складання діалогів;
- творчі завдання.
Неймовірні та чудові п'ятикласники Марганецької ЗОШ №2 (зліва направо): Крістіна, Віка, , Діма, Ігор, Діана, Ярослав, Нікіта, Давід,Максим, Еміль.
Відгуки учнів:
Відгуки учнів 5 класу:
Вікторія Іванова: «Було класно, ми всі спілкувались англійською цілий урок, при цьому все добре розуміли. Ще слухали аудіотекст, а потім його обговорювали. Дуже добра та емоційна вчителька».
Вікторія Іванова: «Було класно, ми всі спілкувались англійською цілий урок, при цьому все добре розуміли. Ще слухали аудіотекст, а потім його обговорювали. Дуже добра та емоційна вчителька».
Працюють Крістіна та Вікторія
Крістіна Івахненко: «Ми вивчили нову тему «Пікнік». Найбільше мені сподобався танок, який ми танцювали під час фізкультхвилинки».
Читаємо із Давидом
Давід Поляков: « Була цікава гра «Доміно», коли ми виконували завдання на карточках, а за них отримували призи-наліпки. Я отримав аж 4!»
P.S. Фотозвіт з усіма цікавими та кумедними моментами можна знайти тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар