вівторок, 3 травня 2016 р.

Summer school 2016... I want to be there!




Якби ви тільки знали, як я чекала на цей пост! І о чудо, пані Оксана, моя тренер на агентах змін, опублікувала його у своїй хроніці на Facebook.

Літня школа від Британської Ради в Україні проходитиме з 1 по 8 липня у м.Рахів. Сказати, що я туди хочу - не сказати нічого. Бо я ДУУУУУУУУЖЕ хочу!

Хочу в Summer School 2016, як квартиру той ДЗІДЗЬО - хочу, хочу, хочу в школу ту........


По-перше, такий захід просто неможливо пропустити, особливо, коли чуєш відгуки від учасників зимової школи.

По-друге, є нагода побачити добрий друзів-колег.

По-третє, це моя перша можливість побувати на Західній Україні.

Тільки-но заповнила заявку, чекатиму на кінець травня, а поки буду вирішувати фінансову сторону питання!

Let's do it! Why not?!

1 коментар:

  1. На жаль, побувати на цій школі у мене не вдалось...Підвело здоров'я...Шкода...

    ВідповістиВидалити