четвер, 31 грудня 2015 р.

Happy New Year! З Новим Роком!



Вже рік старий за обрії пливе 
Уже й Новий стоїть на виднокрузі.
Хай у Новому буде все нове,
Старі лиш вина, істини і друзі
© Ліна Костенко


Дорогі друзі! Щиро вітаю вас з Новим роком! Бажаю вам дивитися назад із вдячністю, вперед  - із надією, вгору - із вірою, а навкруги - з любов'ю.

Дякую, що у 2015 році ви були разом зі мною, сподіваюся, що у 2016 наше приємне спілкування продовжиться!

Миру вашому дому і нашій Україні, злагоди і достатку вашим родинам, здоров'я та щастя усім!

До зустрічей в новому 2016 році!

вівторок, 29 грудня 2015 р.

Людям властиво помилятися або mistake vs error

Мені пощастило зарєструватися на один із безкоштовних онлайн-курсів від Британської Ради. Ось вже декілька тижнів я змагаюся з методикою та розширюю свій горизонт. Цікаво, важно, найгірше з часом - його ніколи не вистачає, але...

У розділі "Робота над помилками" розкривається цікаве питання, яка ж різниця між  mistake і error з точки зору вивчення мови. Якось в українській мові найбільш вживане слово "помилка" і ніхто не задумується, що помилки бувають різними, правильніше, джерела у них різні.

Ось, наприклад, коли учні роблять  mistake, то вони помиляються, виходячи з тих знань, якими вже володіють. Причин буває багато - хвилювання, неповне вивчення правила тощо. Але суть в тому, що дитина має це знати, але всеодно помиляється.
Коли ж ми говоримо про error, то дитина помиляєть через те, що просто не знає цього правила. 

Що ж робити з помилками? Існує 2 шляхи.

Коли учень робить error, то виправляти його недоречно. Треба повторювати матеріал, вчити дещо заново.

Якщо ж мова йде про mistake, то  учнів треба виправляти. Для цього існує декілька технік:


Recast - перетворення - не вказуючи, що учень помилився, вчитель наводить правильній варіант чи переформулює фразу тощо.

Elicitation -отримання висновку -  за допомогою питань чи проханяя переформолювати сказане (написане) вчитель намагається довести учня до висновку, що саме було неправильно і як це змінити.

Clarification request - прохання пояснити - вчитель робить вигляд, що не зрозумів і просить переформулювати речення.

Metalinguistic feedback - металінгвістичній фідбек - не виправляючи помилку, вчитель за допомогою коментарів та питань направляє учня на самостійні висновки.

Explicit correction - явне виправлення - вчитель показує, що учень помилився, наводячи, наприклад, правильну форму дієслова.

Repetition - повторення - вчитель просто повторює помилку учня, але акцентує її інтонацією.

субота, 26 грудня 2015 р.

2015 добігає кінця....


Шановні колеги, батьки, учні, ось і добігає кінця 2015 рік. Завершено І семестр - це час підводити підсумки та будувати плани на майбутнє, час прикрашати ялинку і прибирати зі свого життя мішуру негативного, час ласувати мандаринами і насолоджуватися святковою атмосферою.

Щасливого Нового Року я побажаю усім вам пізніше, а зараз мені дуже хочеться, щоб кожен відчув у душі передноворічну нарадість, загадав бажання, частіше посміхався. Хай навколого вирує життєва заметіль - вона всеодно пройде, а потім із кучугур зліпите сніговика!

пʼятниця, 25 грудня 2015 р.



неділя, 20 грудня 2015 р.

Про роботу над проектом...

Голова кипить...і кипить у прямому смислі слова, адже якраз на святого Миколая температура піднялася до 38,5. Якщо застуда до цього лише натякала легким кашлем та болем у горлі, то тепер висловилася по повній.

Дуже не люблю хворіти, але не від мене це залежить. Сподіваюся, що із завданням впоралася і не вплинула ні лихоманка, ні велика кількість таблеток))))

Радує те, що вклалася у терміни. Працювати було приємно - відчуваєш себе студентом і думками повертаєшся до старих добрих часів.

субота, 19 грудня 2015 р.

Перше випробування!

Учора, 18.12.2015 р., вирушила до міста Дніпропетровськ, де в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти зібралося чимало вчителів англійської мови, щоб взяти участь у перших випробуваннях обласного етапу конкурсу "Учитель року-2016" у номінації "Англійська мова".

На конкурсантів чекало 2 завдання:
- пройти тестування з дидактики, психології та методики викладання англійської мови;
- шляхом жеребкування визначити тему навчального проекту, який потрібно викласти на свій блог 20 грудня.

Селфі в ДОІППО після проходження тестування. Втомлена, але задоволена своєю роботою

Перед тестуванням нам особисто представили журі - справжні професіонали, досвідчені вчителі, тренери. Спілкування було дуже приємним і невимушеним.

А вже сьогодні зранку на сайті ДОІППО з'явилися результати 

Вважаю особистою перемогою 27 балів із 39 можливих, крім мене, таку оцінку отримали ще 3 колеги, що дало нам право посісти ІІІ місце. 

Щиро вітаю свою землячку Савченко Оксану Сергіївну із Криворізької ЗОШ №44, яка отримала максимальну кількість балів - 33, а також Франковську Олену Володимирівну, яка посіла ІІ місце і набрала відповідно 28 балів.

Попереду у всіх нас напружена та креативна робота над навчальним проектом! 
Бажаю усім успіхів! Вітаю із днем святого Миколая! Свій подарунок у вигляді результатів ми вже отримали!


пʼятниця, 18 грудня 2015 р.

Одна з найкращих святкових подій цього року!


четвер, 17 грудня 2015 р.

Working Tolerance and Peace


GoNoodle - або новий підхід до проведення фізичних хвилинок на уроках англійської мови!

Як часто готуючись до уроку ви намагаєтеся знайти щось цікаве для фізичної хвилинки? Перегортаєте купу книжок, переглядаєте чимало відео на YouTube, спілкуєтеся із колегами у соціальних мережах! Звичайно, завжди знаходиться щось цікаве, але так багато часу на це витрачається.


Сьогодні я хочу поділитися з вами своїм відкриттям - сервісом GoNoodle , який допоможе значно урізноманітнити фізичні хвилинки на будь-якому уроці, мотивувати дітей до активної фізичної діяльності, адже перед учнями стоїть конкретна мета - за допомогою регулярних тренувань виростити власного милого монстрика!

Я сама тільки почала працювати із сайтом, але все досить просто.
1. Реєструєтесь.
2. Вводите до системи свій клас або класи.
3. Обираєте монстрика.
4. Починаєте тренування і вирощуєте свого обранця.

Все проблема із фізичними хвилинками вирішена - на сервісі є стільки динамічних відео, присвячених різним темам, що вистачить на багато років. Обирайте, тренуйтеся і розважайтеся. Далі буде;) 

вівторок, 15 грудня 2015 р.

Сергій Теплов та eTwinning Plus

Сергій Теплов - керівник Partnet Support Agency, яка відповідає за впровадження eTwinning Plus в Україні.
Це неймовірний чоловік - бізнесмен, вчений, батько, викладач і тренер, генератор ідей та ініціатор чималих змін в системі української освіти.
Кожну його промову чекаю з радістю, бо його слова не лише надихають, але й розставляють чимало крапок на і.

Зліва направо: я, моя колега Ольга Черчель, Сергій Теплов, мій директор Овчаренко Оксана

Пан Сергій чимало цікавого говорив про системний підхід до освіти та 8 основних компетенцій учня, які у Європі визначили ще у 2007 році:
1. Уміння спілкуватися рідною мовою.
2.Володіння іноземною мовою.
3. Математична та базова компетентості у науці та техніці
4. Володіння ІКТ
5. Уміння навчатися
6. Соціальна та громадянська компетентість
7. Підприємницька і лідерська компетеність
8. Культурна обізнанність й розуміння способів вираження

За словами Сергія Теплова, будь-яка система має лише 1 внутрішню мету - самозбереження. Тому зміни можливі тільки під впливом зовнішніх факторів.

Основна думка, яка мені особисто дуже імпонує:
Майбутнє країни твориться у школі, дорослих людей змінити досить важко!

Колеги, змінюйте себе, своїх учнів та школи на краще! Будьте ініціативними, бо лише так ми зможемо змінити нашу любу Україну!

Зустріч із заступником міністра освіти Павлом Кузьмовичем Хобзеєм

Про те, що програма eTwinning Plus надійно увійшла до українського освітнього простору свідчить не лише указ Президента України про відзначення 2016 року, як року англійської мови, але й те, що на підсумкову конференцію етвінерів у Києві завітав сам заступник міністра освіти - Хобзей Павло Кузьмович.

Виступає заступник міністра освіти П.К.Хобзей

Зізнаюся чесно, була приємно вражена такою увагою до нашої вчительської громади. Крім того, Павло Кузьмович у своїй промові зазначив декілька цікавих моментів.

Перш за все, заступник міністра наголосив на тому, що будь-які проекти починаються знизу - від школи та вчителями, саме педагоги створюють для учнів настільки унікальну нагоду для освіти, як eTwinning Plus. 

По-друге, з 01 вересня 2018 року з'явиться повністю нова українська школа, де пріоритетними предметами стануть - українська мова, математика та іноземна мова. А навчальні програми будуть побудовані, виходячи з навчальних результатів. От собі й маємо, outcomes based learning. 

По-третє, сьогодні освітяни України мають дабти про свою гідність, а між всіма службами, відповідальними за освіту та виховання підростаючого покоління необхідно налагодити горизонтальний, а не вертикальний зв'язок, стосунками мають бути партнерськими. Крім того, на вчителеві лежить величезна відповідальність! Зміни в українській освіти будуть і на нас чекають широкі перспективи, тому вкрай необхідний горизонт планування.

Пам'ятаєте, я вже писала про програму "Вчителі англійської мови - агенти змін", то так воно й є. Працююємо, модернізуємо. покращуємо!


понеділок, 14 грудня 2015 р.

Курс бізнес-англійської мови від Prometheus


Їду на обласний тур Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2016"


Досі не віриться, але так! Я їду на ІІ-ий, обласний, етап Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2016" у номінації "Англійська мова".

Хвилююся? Ще б пак!
Чи впевнена у своїх силах? Покаже час!
Що планую роботи? I will do my best!
Чого бажаю? Ні, не перемоги, а дізнатися чимало корисного та підняти свою майстерність на сходинку вище!



Відважилась взяти участь у програмі "Вчителі англійської мови - агенти змін"

Довго вагалася брати участь у цій програмі чи ні, але потім нестримна жага чогось нового та цікавого переборола все - і вже сьогодні подала заявку на участь.

Детальніше про Goglobal можна дізнатися за цим посиланням.




Цю ініціативу також підтримала Британська Рада. Особливо актуальною ця програма виступає у світлі того, що 2016 рік проголошено роком англійської мови в Україні!

Що ж, чекатиму січня, коли обрані вчителі отримають електронний лист із підтвердженням своєї участі. Сподіваюся, що також потраплю у коло агентів змін.


неділя, 13 грудня 2015 р.

ЗНО повернулося до попереднього формату


Багаторівневі тести на ЗНО визнали неефективними.

пʼятниця, 11 грудня 2015 р.

У передчутті свята

Конферец-зала повниться колегами етвінерами. Цікаві розмови, знайомі обличчя, нові плани та цьогорічні звершення. eTwinning Plus Україна знову збирає друзів. Попереду неймовірно актуальні воркшопи та щире спілкування.

середа, 9 грудня 2015 р.

Як вам новини? До ЗНО з іноземної мови додатуть аудіювання!

Дорогі учні, водночас хочу запропонувати вам цікавий ресурс Voscreen, який допоможе краще розуміти на слух англійську мову. У формі змагання на основі фраз із відомих фільмів та мультфільмів ви удосконалите свої навички аудіювання.

пʼятниця, 4 грудня 2015 р.

Ура! Kahoot в Україні!


середа, 2 грудня 2015 р.

План-конспект уроку для початкової школи за зразком, наданим на курсах від Британської Ради

Мене вчили в університеті, якими мають бути плани-конспекти уроків. Потім мене вчили більш досвідчені колеги. Але сьогодні я пропоную вам познайомитися з тим, як вчать на курсах від Британської Ради. Це, насправді, круто.

Пропоную вам ознайомитися із результатом одного із моїх завдань.
Це конспект уроку для 4-5го класу з теми World weather
Зверніть увагу на побудову плану. Його структура складається з 5 основних категорій:
- час
-діяльність вчителя
- діяльність учнів
- режим взаємодії
- мета цього етапу уроку.

Таким чином, можна зробити висновок, що доцільно приділять увагу постановці конкретної мети кожного етапу уроку.
Powered by Issuu
Publish for Free

вівторок, 1 грудня 2015 р.

Готуючись до уроку з теми "Лондон" шукала щось цікаве учням. Один з моїх улюблених сервісів - Edpuzzle . Саме тут знайшла корисне відео-тест про визначні місця столиці Великої Британії.



Сподіваюся, що зможу його ефективно використати на уроці. Про свої враження обов'язково напишу! P.S. Ось іще одне цікаве відео-пазл! 


   

 До речі, на цьому сайті можна створювати власні відео-пазли, використовуючи відео з YouTube